fredag, september 25, 2009

Bloggträff ikväll fredag 25/9 2009

Kvällens bloggträff höll på att sluta i ett stort intet eller möjligen i en liten sorgsen plaskpöl. Men så klev Actionwoman Carnebro in i bilden och fixade:

”Bord bokat för 15 personer (Petra och jag gjorde ett överslag på antal) från 19.30 imorgon på Tre Indier, Skanstorget 7 (inte så långt från Gyllene Prag).”

Av förra inläggets kommentarer kan jag räkna till följande jatack:
Lotten
Studiomannen
Översättarhelena
Petra
Trulsaatahariscarnebro
Anna Toss
Åsna
Fru Decibel
Maria Marteleur (et al? hur många?)
Ica

Nu blir det visserligen inte 15, men på’t ungefär? Man kan ju ta saken i egna händer och ringa till restaurangen och fylla på bordsbeställningen om man är ett gäng på 42 hemliga bloggare.
Gårdagens bloggservett.

2 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Jag har även tänkt ta med mig Miss Gillette när vi känner oss klara med förlagsfesten som vi är på, men jag är inte helt säker på att jag har berättat det för henne. I vilket fall som helst så ansluter vi/jag lite senare.

Ullah sa...

Hoppas ni får trevligt!